London színei

2010.04.15. 15:03

Sokszor jártam már az angol fővárosban: hátizsákkal, öltönyben, rövidnadrágban, télikabátban. Kamaszkorom első, felnőttes, "nyugatos" élménye is Londonhoz köt; igaz, a bountyjégkrém ízét, a mindentkapniaboltbancsakmegfizetnikelltudni-érzést először még Belgiumban tapasztaltam meg, mikor az átkos az utolsókat lehelte. London valóban pezseg, magába szív, megforgat és úgy köp ki, hogy vagy szerelmes leszel belé menthetetlen, vagy mint bölcs dunai hajós a vízzel szemben: szeretem, de túl közel nem engedem. Én valahogy utóbbi. Imádok az Oxford street-en sétálni az esőben, sültkrumplit tolni a fogak közé a Temze partján, és megkergetni azokat a hülye brit galambokat Parlament előtt. De mégsem érezném otthonomnak soha. London, én így szeretlek. Messziről.

Szerző: sztl

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azenablakom.blog.hu/api/trackback/id/tr551923650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikariam Gyerek · http://ipolytarnoc.blog.hu/ 2010.04.15. 16:23:18

Üdv szép fotó én is fotózom de nem színeset, hanem fekete-fehéren.
Nézd meg ha érdekel: fotografie.blog.hu/
süti beállítások módosítása